Online support

Om u goed van dienst te kunnen zijn en eventueel te helpen bij een configuratie van uw systeem biedt Proteco Nederland “hulp op afstand” aan. Op deze manier kunnen wij, met uw toestemming uw computer overnemen en u snel en vakkundig goede support verlenen. U kunt tevens zelf ‘live’ meekijken wanneer wij de support aan u verlenen.

Doormiddel van telefonisch overleg zal een van onze technisch medewerkers u dan vragen om de Teamviewer applicatie te downloaden op deze pagina en uit te voeren. Vervolgens ziet u onderstaand scherm met een unieke code (ID) en wachtwoord in beeld welke u doorgeeft aan ons zodat wij direct kunnen inloggen en starten met de online support.

Teamviewer Proteco

Met behulp van het programma Teamviewer kan Proteco Nederland de juiste support bieden door het overnemen van uw computer. Hiermee stemt u in dat Proteco Nederland u op deze manier support verleend.

U kunt Proteco Nederland Teamviewer hier downloaden:

Teamviewer downloaden

Stapsgewijs:

1. Download Teamviewer
2. Teamviewer installeren
3. ID en Wachtwoord doorgeven aan onze technisch medewerker.

(De afbeelding hiernaast is een voorbeeldscherm. U krijgt altijd automatisch een uniek eigen ID en Wachtwoord.)